Medlemmer til fundingudvalget
Til en nyoprettet fundingudvalg, søger vi 3-4 personer med fokus på sponsorarbejde..Læs mere
Klubben har gennem en årrække haft mange og rigtig gode sponsorer, der har villet klubben det godt.
Klubbens sponsorindtægter kommer primært fra tre kilder:
- Virksomheder, hvor en medarbejder har relation til klubben
- Det lokale erhvervsliv
- Enkeltpersoner, der ønsker at støtte klubben personligt
Der er stor fleksibilitet i forhold til, hvordan man tilgår opgaven, og erfaringerne har vist, at der er behov for en blanding af kompetencer, når der både skal findes nye sponsorer, pleje de eksisterende, ajourføre materialer med mere.
Opgaverne er f.eks. at opdatere sponsorinformationsmateriale, forny sponsorstrategi samt at foretage det egentligt opsøgende arbejde både internt i klubbens netværk og det omkringliggende erhvervsliv.
Der vil være mulighed for at samarbejde med herre og kvinde liga sponsorer og erhvervsnetværk samt at trække på tidligere sponsormedlemmers erfaringer.
BMS Herlev har mange facetter at spille på. Historisk en af Danmarks mest vindende klubber. En klub med ca. 400 medlemmer – en helhedsklub med tilbud på alle niveauer og for alle aldre. Eliteoverbygningen er i både herre og kvinde Ligaen – vi er Danmarks nok bedste ungdomsklub og har en stor og velfungerende børneafdeling m.m.
I vil skulle løse opgaverne som et team, men I vil få hvert jeres ansvarsområde i forhold til at løse opgaverne, så der er mulighed for en del selvstændighed. Teamet er organiseret som et Udvalg der ledes af Tommy Nielsen (tommy@bmsherlev.dk). Der er mulighed for at lægge så mange timer i opgaven, som man har lyst til. Som minimum må man nok forvente 6-8 timer pr måned inkl. møder.
Arbejdet i udvalget vil kræve koordinering med bestyrelsens andre udvalg, samt til dels med trænerne
De væsentligste opgaver som sponsorudvalgets medlemmer skal varetage:
- Etablere en ny sponsorstrategi
- Opdatere sponsorinformation og materiale
- Løbende opsøgende sponsorarbejde hos medlemmer
- Løbende opsøgende arbejde hos potentielle nye sponsorer
- Evt opsøgende arbejde hos nye hovedklubsponsorer
- Evt. samarbejde med ligaens sponsorteam
Funktionen er ulønnet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte klubben på info@bmsherlev.dk
Træner-administrator
Vi søger en frivillig til en nyoprettet funktion, som vi kalder træner-administrator..Læs mere
Vi søger en frivillig, som kan hjælpe den sportslige ledelse og bestyrelsen med en række administrative opgaver i forhold til vores trænergruppe.
Du behøver ikke have forstand på basketball for at kunne varetage opgaverne, men du må selvfølgelig gerne interessere dig for sporten. Derimod skal du have en vis fortrolighed med administration generelt og du må gerne være vant til at arbejde med IT på brugerniveau. Det er en klar fordel, hvis du:
- Har god ordenssans
- Er glad for struktur
- Kan overholde en tidsfrist og få andre til at gøre det samme
- Er opsøgende og udadvendt med en god portion tålmodighed
- Har det fint med kommunikere både mundtligt og skriftligt, også på engelsk
Du løser opgaverne selvstændigt og tager initiativ til at finde nye og smartere løsninger. Du vil få en bred kontaktflade i klubben, hvor dine væsentligste samarbejdspartnere bliver trænergruppen, turneringslederen, kasseren, talentchefen og formanden.
De væsentligste opgaver som træneradministrator er:
- Udarbejde trænerkontrakter efter skabelon og indhente de underskrevne aftaler
- Kvalitetssikre trænerhonorering i samarbejde med kasseren
- Registrere og vedligeholde trænerlicenser i Basket-forbundets Klubportal, herunder oprette nye licenser og sørge for fornyelse af tidligere licenser
- Tilmelde trænere til uddannelse og kurser, sørge for registrering af kursusdeltagelse
- Vedligeholde klubbens træner-database
- Indhente børneattester for trænerne efter gældende regler
- Gennemføre planlægning og afvikling af ad hoc trænerarrangementer i samarbejde med bl.a. talentchefen.
Hovedvægten af opgaverne vil skulle løses uden for basket-sæsonen, dvs. i perioden fra ultimo maj til ultimo september med mulighed for fleksibel tilrettelæggelse af varetagelsen.
Funktionen er ulønnet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte klubben på info@bmsherlev.dk
Video-ninja
Til highlights, interviews og stemningsvideoer til sociale medier samt hjemmeside..Læs mere
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du er uddannet eller ved at uddanne dig til multimediedesigner, mediegrafiker o.l. Du har måske erfaring med planlægning og eksekvering af videointerviews – eller også har du mod på at prøve feltet af.
Du er initiativrig, udadvendt og klar på at udvikle og udføre ideer i samspil med bestyrelsen.
Bemærk venligst, BMS Herlev kan desværre ikke stille video udsyr elle programmer til rådighed, hvorfor det er nødvendigt, at du selv har adgang til dem.
Dine opgaver vil bl.a. være:
- Planlægning af strategi for videointerviews
- Storyboarding
- Udførelse af videointerviews
- Optagelse af udvalgte kampe / events
- Videoredigering
- Styring af vores youtube kanal
Der estimeres, at du skal afsætte 5-10 timer pr. måned
Har du lyst til at være vores videoansvarlige, bedes du sende en kort ansøgning per mail, hvor du fortæller om din baggrund og motivation.
Funktionen er ulønnet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte klubben på info@bmsherlev.dk
Økonomi og administration
Vi søger flere kræfter til økonomi og administration..Læs mere
Vi søger frivillige til et nyt økonomiudvalg, som skal varetage de mange forskellige og stigende økonomiadministrative opgaver i klubben. Det gælder kontingenter, regnskabsføring, rapporteringer og budgetopfølgning mv.
Vi forestiller os omkring 5 frivillige i alt, der selv skal fordele opgaverne mellem sig og skal rapportere til bestyrelsen, så den centrale kassererfunktion aflastes.
Du skal have god administrativ sans og gerne have erfaring med regnskab, bogholderi, regneark etc. Du skal kunne afse 6-10 timer pr. måned til opgaverne. Opgaven er ulønnet.
Økonomiudvalgets opgaver består af:
Regnskabsføring
- Betaling af regninger og udlæg via NETbank
- Kontering af indbetalinger fra medlemmer, stævner mv.
- Fakturering til sponsorer
- Aflæggelse af måneds- og årsregnskaber
- Momsafregning til SKAT
- Andre regnskabsmæssige afrapporteringer til fx Team Ballerup og sponsorer, stævne-regnskaber, kommunalt støttede projekter mv.
Conventus (kontingentsystem)
- Oprette hold og kontingentbetalinger pr. halvsæson
- Oprettelse af andre stævne- og medlemsindbetalinger
- Support til medlemmer om indmelding og betalinger
- Opfølgning på manglende betalinger og udmeldinger
- Flytte fejlindbetalinger mellem hold
- Administration af de tilsluttede betalingskort og aftaler med NETS, MobilePay etc.
Dertil kommer overvejelser om overgang til at anvende regnskabsmodulet (fremfor Excel).
Andre økonomi og budgetopgaver
” Budgetoplæg til bestyrelsen, herunder budget til den årlige generalforsamling og oplæg til kontingentfastsættelse
- Support til trænere om budgetoplæg til stævnedeltagelse
- Løbende afrapportering til bestyrelsen
- Løbende opfølgning på økonomi
- Koordination med diverse udvalg
- Dommer- og dommerbordsgodtgørelser
- Udarbejdelse af trænerkontrakter og løbende udbetaling af godtgørelser
Har du spørgsmål til opgaverne, er du velkommen til at kontakte klubben på info@bmsherlev.dk.