BMS Herlev har brugt coronatiden til blandt andet, at gennemtænke klubben, kulturen og vores image.
Klubben ønsker at sætte fokus på, at vi er en helhedsklub i balance, hvor der spilles bredde og elitebasketball i alle aldre og hvor vores medlemmers læring er i centrum. Klubben forstår vores ansvar over for lokalområdet og basketball forbundet, og ønsker at tage stærkt ejerskab i udviklingen.
Fællesnavn, nyt logo og nyt image:
Som tidligere udmeldt er BMS Herlev og BMS Herlev Wolfpack projektet blevet integreret under samme organisation og ansvar.
Fra sæson 2021/22, vil “BMS Herlev” blive den fremtidige fællesbetegnelse, som alle hold i klubben vil spille under, lige fra U5 til Liga basketball. Klubben har valgt dette, da vi ønsker en styrket fælles identitet, internt såvel som eksternt, så der ikke er tvivl om, at vi er én.
Klubben har været rigtig glad for den ekstra dimension, Wolfpack og ikke mindst brandet har givet os. Derfor har vi samtidigt valgt, at ændre vores logo med en variation af Wolfpack-ulven.
Det betyder samtidig, at BMS Herlev’s logo med et dovendyr – der i dette jubilæumsår går 50 år tilbage til klubbens oprindelse – udskiftes med ulven, som symbol på de nye tider med en forenet/samlet klub – med plads til alle og fokus på et stærkt fællesskab.
Denne ændring blev også vedtaget på sidste generalforsamling, hvilket vi er meget glade for.